Bilder från resan

 
Här sitter jag i bilen på väg till Ullared.

 
Det här är två olika handkrämer som jag fick av mamma första dagen, då vi bara hann handla ca 40 minuter.

 
Här är jag igen, nyvaken & glad! Väntar på den stora shoppingdag vi har framför oss.

 
På denna bild sitter vi på båten som tar oss till Danmark. I bakgrunden är min storebror, som för tillfället var lite hängig. Han blev sjuk (något som jag också blev senare under veckan).

    
Så här såg huset i Danmark ut, där vi sov och tillbringade den största delen av tiden.

 
Om man tittade ut så öppnade sig en fin utsikt, men eftersom vi låg så nära saltvattenstranden så la sig en del salt som en yta på fönstren. Därför blev det lite suddigt att se ut.

 
Sitter här vid frukostbordet första morgonen i Danmark.

 
Övriga bilder då jag ler mot kameran.

 
Detta ställe kallas Grenen, där Skagerak och Kattegatt möts. Just den dagen vi var där var inget vidare väder...

 
Här är en bild på vår julmiddag som jag och min mamma gjort. Maträtten kallas Wellington och är gjord av älgfilé, och till det åt vi klyftpotatis med tillbehör.

 
Jag visste inte att mamma knäppt kort på mig när jag sov. Det upptäckte jag inte först jag gick igenom bilderna.

 
Mamma tog några bilder av huset innan vi lämnade våra rum och åkte till tivolit.

 
Här tvingades jag åka en barnkarusell som "uppvärmning" innan jag fick åka de läbbigare.


Efter tivolit åkte vi till hotellet i Malmö. Dagen efter det åkte vi slutligen hem.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Tänk va söt du är lilla gumman!

2008-12-28 @ 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0