Hem, ljuva hem

Äntligen hemma efter en veckas äventyr till Ullared, Danmark och slutligen Malmö! Det har varit trevligt, men min längtan efter mina kära katter, Frasse och Roffe, har varit så stark att jag knappt kunde bärja mig innan jag till slut fick hälsa på dem. Vi hade tillbringat vår tid resandes med bil i nästan tio timmar idag, så jag har haft mycket tid över att tänka på dem.
   Men som jag redan sagt så är jag hemma nu, och ingenting kan stoppa mig ifrån att ta det lugnt och klappa katter. Har jag också ytterligare tur med mig så kommer mina vänner på besök under den kommande veckan. Att bo så pass halvt avsides som jag gör kan ställa till svårigheter för besök, men om vi har någon snäll, frivillig förälder så kan det nog lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0