Underbara ansiktskrämer



Många vet att Oriflame arbetar genom att sälja och tillverka smink och krämer m.m., men visste ni hur bra produkterna verkligen är?
   Sedan en tid tillbaka köpte jag de flesta av sakerna inom Optimals Comfort-serien. Man skulle kunna tro att normal hy inte behöver vård över huvud taget, men tro mig när jag säger det: Den blir så mycket bättre!

   Klicka här för att ta reda på vilken typ av hy du har!
   http://www.oriflame.se/contentTemplates/v2Standard3.jhtml?repositoryId=500022

Optimals Comfort
Optimals Comfort för normal och torr hy.
Torr hy känns torr och stram efter kontakt med vatten.

Optimals Balance
Optimals Balance för blandhy och fet hy.
Blandhy och fet hy är det vanligaste att ha.


Optimals Sensitive för känslig hy.
Känslig hy kan kan vara i perioder och kan orsaka blossig hy.


Kommentarer
Postat av: Vanja

Jag har både torr och känslig hy... Ska jag blanda då eller? Hihi... Puss och kram!

2008-12-31 @ 17:11:52
Postat av: Missbumblebee

Gott Nytt År PÅ dig!

2008-12-31 @ 17:16:08
URL: http://missbumblebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0