Ullared och kvällen ut

Det känns som en kort dag. Alla andra har lagt sig för att sova, men inte jag. Efter de timmar jag sov i bilen så är det inte så enkelt... Men jag har bestämt att göra det när jag slutat skriva, förhoppningsvis är jag tröttare då.
   Efter den långa bilfärd vi tillbringade att ta oss hit, till Ullared, så hann vi titta runt i Gekås i ca 40 minuter, innan de stängde affären. Inte så länge, men det är imorgon vi förväntar oss att shoppa. Vi ska stanna här en hel dag till, tills vi åker vidare på måndag. På morgonen går jag, mamma och min bror upp tidigt imorgon, för att vara där i tid när de öppnar kl. 09.00, stänger gör de kl. 17.00, tror jag.
   När vi lämnat Gekås åkte vi till vår "camping"-plats, en söt liten stuga, och bosatte oss där efter att ha packat upp de grejor vi tagit med oss. Bl.a. mat som vi värmde på och åt med behag, vi hade inte kunnat äta riktig mat sedan timmar tillbaka.
   Efter måltiden så kände vi alla oss lite lata, så vi satte oss framför vår bärbara dator och tittade på filmen "Superman returns", någonting vi köpt för ett tag sedan, men aldrig tagit oss tid att se på. Den visade sig, till och med, vara bättre än förväntat. Jag gillar superhjälte-filmer.
   Och sedan gick vi på toa och gjorde oss klara för sängs, även om det inte blev så direkt för min del (eftersom jag fortfarande är vaken).


Underbar film!!


Denna skylt passerade vi under vår bilfärd till Ullared.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0