Krater-muffins

Jag bör nog vänta ett tag till innan jag ger mig in i att baka en egenpåhittad kaka igen... Denna gång gick det nämligen inte såsom man kunnat hoppas.
   Mina "muffinsar" liknar lite de hål som finns på månen, åtminstone mer än att vara än bakelse. Jag vet ännu inte varför, men de jäste bara upp och sjönk ihop till att bli en hård, platt klump. Inget vidare, alltså...
   Men min toscakaka, som jag bakade efter "bak-olyckan", blev åtminstone lyckad.

 
Det är nog bäst att jag håller mig till recept ett tag till...

 
Den här blev åtminstone god!


Kommentarer
Postat av: Mamma

De var faktiskt goda, men det var bästa att blunda så man inte såg hur, förlåt mig, äckliga de såg ut!!

Hi hi!

2009-04-10 @ 19:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0