Nya familjemedlemmar!

Förlåt för den dåliga uppdateringen... Förhoppningsvis kan jag kompencera det någorlunda genom att ge dig en stor nyhet i utbyte(?) Det är nämligen en stor grej för mig att få nya liv i familjen.

Jag har fått tre nya husdjur!
   De är gerbiler (ökenråttor) och är ca nio veckor. Jag fick dem i förrigår, så ännu är de lite blyga för mig. Men den tidigare ägaren sa att man måste ha tålamod och gosa med dem ändå, trots att de inte tycks vilja det i början. Annars blir de otama och "ogosiga", och det vill jag verkligen inte förstöra!
   Jag lovar och jag svär att jag ska ta god hand om dem, för sådana här snälla sötingar förtjänar det bästa.

 
Deras namn är Muppim, Huppim och Musi. På bilden är antagligen Huppim (han och Muppim är ser nästan likadana ut).

Kommentarer
Postat av: virpi

Ja dom är ju fasligt söta!

Men ganska så otama (iaf dom jag haft)

tycker råttor blir mer tama.

//Kram

2009-04-06 @ 22:23:55
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0