Önsknings-lista:

1. Att få en banan.    
    Jag behöver bara en banan till för att kunna göra ett banan-bröd till pappa!

2. En bra väg i Kolforsen.      
    Jag skulle verkligen uppskatta om någon miljonär kunde fixa asfalt på vår väg hit till Kolforsen... På så vis skulle vi slippa allt gnäll om den dåliga vägen, och inte längre behöva betala flera tusen om året för att stötdämparna gått sönder. Och så skulle det vara riktigt trevligt med fler människor här, som skulle åka hit oftare om vägen fungerade bra.
3. Inget TV-tittande på kvällarna.     
     Jag tycker inte om TV:n... Jag skulle hellre gå ut på en mysig promenad istället.

4.  Att få en pojkvän...
    Förlåt, men jag är faktiskt en tonåring!

5. Att få flytta hemifrån.      
    Ännu en gång slår mina tonårskänslor till. Jag vill bli mer självständig!


Det var mina önskningar. Hur lyder dina?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad typiskt tonårsaktigt, förutom nr 2, vägen. Men det är gulligt också!

Kram

2009-04-10 @ 19:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0