Snart bär det av!


I morgon åker vi. Jag har sett fram emot det i veckor. Har också tagit ledigt ifrån skolan på måndag. Allt därför att vi ska tillbringa våra två dagar i Ullared!
   Där ska vi besöka det stora varuhuset, Gekås. Där ska vi shoppa och ha roligt. Vi är fem personer som ska åka, och vi är alla släktingar, så vi känner varandra väl. Och det är också en anledning till att det ska bli så kul, för att det blir som en familjeresa med släkten.
   Hoppas vi går upp tidigt imorgon (någonting jag annars brukar avsky), och har man tur så somnar jag i bilen. Då sover man bort en del av den långa bilfärden, men så tycker jag att det är roligt att åka bil också. Så därför kommer den här resan att bli lyckad!

 
Fråga mig inte varför jag publicerade den här bilden... Jag vet inte varför. Det hör ingenting med ämnet att göra, men han tycks i alla fall vara glad. Och glad kommer jag också vara imorgon!

Kommentarer
Postat av: virpi

Ullared är kul! Var där på långfredagen.

Det tråkiga är att vi spenderade nästan 7,000 kr.

Men det gör inget.Nu är alla födelsedagspresenter köpta och skåpen är fyllda med bra o ha saker.:)

Kram kram

2009-04-20 @ 22:39:41
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0