Blod, svett & tårar

Min kämparglöd brinner... Så nu drar det igång igen, värre än någonsin: Grönsaker och motion!
   Trots att jag förändrat mina dåliga matvanor sedan en tid tillbaka, så går det alltid att förbättra det ytterligare! Tidigare drog jag mest in på det onödiga fettbildande, men mycket grönsaker åt jag aldrig. Så nu tar jag ytterligare ett steg, och det är ett stort kliv. Nu är det stenhård träning och nyttig mat framöver!

Så vad säger ni? Är ni med mig?? Finns det möjligtvis några andra personer som vill vara med och delta i min kämpar-tävling om ett hälsosamare liv? Snälla, dela med dig om dina upplevelser, erfarenheter och uppoffringar! Gemenskapen gör det enklare och roligare att kämpa.

Kämpa, kämpa, kämpa!


Nu har de färska, goda sparrisarna kommit till affärerna! Våren är så snäll och härlig...

Kommentarer
Postat av: virpi

Åh! Men jag känner inte riktigt för det nu.:)

Men du verkar på G så kämpa på!

Jag kan vara peppande bisittare!

Kram

2009-04-26 @ 22:14:34
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0