Roliga barn-kommentarer

Dessa roliga kommentarer har jag, min kompis och min bror sagt när vi var små:

Robert, till en läkare på mammas jobb:
- Varför har du inget hår?

Robert, till mamma i ett köpcentrum:
- Kolla, vilken fet gubbe!

Min kompis, när mamma drack "Batteri" (en läskedryck):
- Varför dricker du öl?

Jag, vid kön i ICA:
- Mamma, min rap smakar korv!

Första vardagen efter nyårsafton. Robert hade nekats att dricka 2,25% Cider, men nästa dag vid hämtning från dagiset sa han:
- Jag vill ha sprit!

Jag, högt i en ICA-affär:
- Du kan få låna pengar av mig, mamma!

Ungefär såhär löd mitt försök att mamma skulle sova hos mig när jag var liten:
(Mamma) - Nä, försök att sova nu Rebecka. Jag är så trött, jag vill gå och lägga mig.
(Jag) - Men jag kan hålla dig vaken!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den mest oförglömliga kommentaren var "min rap smakar korv". Jag glömmer aldrig killen före i kön! Måste varit rätt kul att råka höra faktiskt!

Jag kan fnissa åt det än idag. Ha ha !

2009-04-18 @ 22:44:53
Postat av: virpi

Lol.

Man får många roliga kommentarer av barn.

Har försökt att skriva ner det mesta mina barn har sagt.

kram kram

2009-04-20 @ 22:41:21
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0