Vårfest idag...

Nu är dagen kommen. Idag är det Vårfest! (Från början var det tänkt att ha Påskfest, men vi bestämde att ändra det.)
   Om sex timmar så drar det gång. Jag kan publicera lite bilder på festen efteråt, när allt är över. Men just nu finns det knappt tid för att skriva, för det kommer att bli tajt om tid i slutänden. Vi har ju så mycket som vi tänkt baka!
   Så, snälla, håll tummarna...! Jag känner mig ganska nervös just nu. Och ändå så har vi bara bjudit släkten. Kommer det att bli lyckat? Kommer det att bli lyckat...?!

 
En trevlig bild kan vara passande just nu, för jag kan behöva lite lugn. Mmmmmm...!!! Jag känner mig så stressad! Och det påminner mig om tanken... Varför sitter jag här? Jag måste skynda mig att fixa ordning på allt!

Förlåt för detta röriga inlägg, men jag behövde skriva av min stress lite grann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0