Bloggpausen är över

Nu är jag tillbaka!
   Efter min längsta bloggpaus någonsin, bestående av fyra dagar, så har är jag återigen redo att skriva. Jag har egentligen ingen förklaring till mitt plötsliga avbrott, men jag antar ändå att det inte är sista gången det händer. Jag tänker helt enkelt inte skriva när jag inte har lust för det, och de tidigare dagarna har jag drabbats av den oturen att känna så. Men nu är det äntligen ändring på det, för nu är skrivarlusten tillbaka, fylld med fantasi och idéer!


Jag kan också berätta att jag under denna "icke-skrivartid" fått försämrad koll på datumet. Jag brukar i normalt vis lära mig och komma ihåg datumet när jag läst det repeterande gånger på min blogg, men idag var jag helt vilse när jag försökte klura ut att det faktiskt var den 9:onde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0