Bloglovin'

Alla har vi säkert hört talas om sidan Bloglovin', och många är det också som redan är medlem där. Men det har inte jag hunnit bli ännu, och funderar om det kanske är någonting att satsa på. Jag har hört "att det är så bra", så jag önskar mig helst få bli medlem redan idag.  Videon visar ju också att det kan vara någonting användbart... Jag har ju mina favoritbloggar att minnas.

 
Den här videon beskriver lite om sidan, någonting användbart som jag tittat på flera gånger.

- - -

Nu har det gått ett tag och jag är äntligen medlem! Det betyder även att du, som är intresserad, då kan följa min blogg via ett enkelt klick nedanför.

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: virpi

Nu har du en prenumerant!

//Virpi

2009-02-16 @ 22:32:55
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0