Dåligt samvete

P.g.a. ett missförstånd så lider jag just nu av dåligt samvete. Jag var inte riktigt tydlig och på så vis missuppfattas saker lätt, även om inte avsikten låg som det verkade. Men man får helt enkelt försöka svälja det hela, och hoppas på att ingenting av detta någonsin sprids ut. För just nu vill jag helst bara lära mig av mina misstag.
   Jag kan inte berätta vad det hela handlar om, men att det hela verkligen inte menades som det kan uppfattas...

Tur är det att det hela inte uppmärksammats av någon, och jag hoppas att människor kan förstå att missförstånd ibland kan ske...


Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta??

2009-02-21 @ 10:22:39
URL: http://xxonetreehillxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0