Längre hår

För drygt en månad sedan nu så bestämde jag mig slutligen för att börja spara ut mitt hår igen (på huvudet!) Och det håller jag fortfarande på med att göra nu. Det som jag tycker är så roligt är att jag faktiskt kommit en bit på vägen än så länge, för om man jämför med tidigare bilder så är det åtminstone någon/några centimeter längre.

 
Den här bilden togs ... ja, för drygt en månad sedan, kanske en och en halv när man tänker efter...
   (För er som sett den här bilden på min blogg tidigare: Ni har rätt, det är snart dags att byta bild, jag har använt den ganska mycket nu.)

 
Det är kanske inte en sådan stor skillnad när man ser det på bild, men för mig är det väääldigt långt jämfört med tidigare. Man måste ju se det positiva i det hela.
   (Ursäkta den starka blixten, men det tycks inte gå något bra för mig när det gäller fotning med min kamera.)

Kommentarer
Postat av: virpi

Jodå,visst ser man skillnad!(Men så är jag gammal frisör oxo)

Kram Virpi

2009-02-03 @ 17:21:53
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0