"Bästis"-syskon

För att vara syskon så gick jag och min bror, Robert, att umgås väldigt bra tillsammans. Vi var till och med så bra vänner att vi förblev bästisar i flera år. Vi lekte ofta och mycket.
   Här nedanför följer två gamla bilder på oss som små. Båda är tagna 2004 eller tidigare:

 
Här är jag och Robert på bild med två av våra favoritgosedjur, Pingo och Hobbe.
   Som liten lekte jag alltid med gosedjur tillsammans med Robert, och vi hade väldigt roligt med dem i flera år. Tillsammans bar vi våra favoritgosedjur överrallt, och med dem hittade vi på våra egna lekar att underhålla oss med. Vi levde oss riktigt in i leken, och vår fantasi flödade för fullt när vi stojade runt tillsammans.

 
Här leker vi tjurfäktning. Robert är tjuren och jag är matadoren.
   Fråga mig inte varifrån vi fått idén att leka tjurfäktning, för det kan jag kan tyvärr inte svara på. Men antagligen hade vi väl sett på Ferdinand en gång för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0