Lockigt hår

Jag kan inte låta bli ifrån att älska lockigt hår. Det är så fint! Jag skulle göra nästan vad som helst för att få sådana där snygga, naturliga lockar. Jag vet att det innebär mer arbete, men det vore ändå värt att offra lite extratid åt det.
   Min kusin har natuligt fina lockar, verkligen vackra. Hon tycks dessvärre inte vara fullt medveten om det ännu... Men när hon blir äldre så inser hon hur fint hår hon egentligen har!


 
Nu ser jag att det här inte är äkta, naturliga lockar ... men det är snyggt ändå!


Kommentarer
Postat av: matilda

jag skulle kunna göra allt för att få platt fint hår!!!!!!!!!

2009-02-14 @ 18:13:10
Postat av: Anonym

jag skulle kunna göra allt för att få platt fint hår!!!!!!!!!

2009-02-14 @ 18:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0