Mer om mig

Jag tänkte skriva lite mer om mig själv, för att det finns så mycket mer att säga som inte profilen har med. Så här följer lite smått och gott om mig:

Namn: Rebecka (efternamnet får jag inte skriva för mamma)
Ålder: 15 år
Vikt: ca 65 kg
Längd: ca 174 cm
BMI: 21,5 - normal vikt
Midja: 72-74 cm
Byst: Det skulle ni gärna vilja veta, eller hur??
Sivilstatus: Singel, boendes med min familj
Favoritfärg: Blå
Klädstil: Bekväm, framför allt. Men utseendemässigt så är rockabilly-klänningar fina.
Månadspeng: 500 kr
Drömjobb: Kock
Antal närmre vänner: Fyra
Temprament: Lätt glad, lätt arg. Visar mycket känslor för dem jag känner väl.

Någonting mer ni undrar om mig? För i så fall: Kommentera bara en fråga så kan ni få svar!

 
Besök http://www.iform.se/Crosslink.jsp?d=977&a=4326 för att se vilket BMI du har!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA Jag är den första som

kommenterar o_O

yay mee!



japp, ja inte jätte biggt fan av rihanna

men hon är okej;

2009-02-14 @ 11:16:20
URL: http://xxonetreehillxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0