Saknar mamma!

Kalla mig "mammagris", men jag saknar mamma! Hon kommer att reta mig när hon kommer tillbaka och läser detta, men jag ska vara helt ärlig. Och förresten har hon nog redan insett att jag vill ha hem henne, trots att jag såg henne redan i morse.
   Ja, jag är väldigt beroende av mina föräldrar när de är borta. Men ni ska veta att jag klarar mig bra när jag måste, men just nu har jag ingenting annat att tänka på. Varför kan hon inte bara lämna den där bågskyttetävlingen och åka hem?!

 
"Det är bara en bågskyttetävling - kom hem istället!"

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla tufflan, du är verkligen en mammagris, men det är sött!

Fast du vet, man kan älska någon även när man inte ser varandra, glöm inte det gumman.

Puss och kram

2009-02-28 @ 21:56:49
Postat av: pacemakers.

Ett gott råd. Skaffa lite vänner så ska du se att du inte kommer vara lika beroende av dina föräldrar.

2009-03-01 @ 13:55:56
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0