Sämre viktnedminskning

Det är konstigt, för när jag ställde mig på vågen i morse så hade jag förlorat vikt på bara några få dagar. Det stod att jag nu vägde drygt 1,5 kg mindre, eller 2 kg (beroende på hur man stod på vågen).
   Men nu är inte problemet att jag gått ner i vikt, utan sättet hur det gått till. Jag har nämligen haft influensan ett tag nu, och det måste vara anledningen till det. Och att i min ålder gå ner så snabbt med min vikt  p.g.a. en sjukdom är nog inte så hälsosamt. För jag har inte heller ätit annorlunda ifrån tidigare (snarare mer) eller haft möjlighet att röra på mig nu när jag är sjuk, så den enda förklaringen ligger ju i influensan.

 
Det skulle vara bättre om jag kunde ha gått ner i vikt genom en mer nyttig väg, men det går inte att göra någonting åt. Jag får väl bara äta mer godsaker för att stanna vid min tidigare vikt... (Och det är ju ingenting man lider av, precis!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0