Bloggutmärkelse

För första gången någonsin har jag tilldelats ett "award" (pris) för bloggande. Jag känner mig mer än djupt hedrad och stolt, för man känner sig också extra smickrad när priset går till "spridaren av kärlek"-bloggare.
   Därför står jag virpi i stor skuld, som gav mig denna fantastiska utmärkelse. (Tack!)

 
Besök virpis blogg här: http://virpi.blogg.se/index.html

Nu är det meningen att jag helst ska fortsätta att ge ut utmärkelser till andra glada bloggare, men ett problem uppstår då när jag inte känner så många, i princip bara virpi. Därför hoppas jag att det går lika bra att det inte blir några speciella utmärkelser, för inte får man väl fortsätta ge award till den som gav priset till en från första början...?

Kommentarer
Postat av: virpi

haha.nä helst skall den vidare men det finns inga regler och jag tycker att man skall göra precis som man vill.:)

Jag är glad att du blev glad....det var meningen.

Kram Virpi

2009-02-24 @ 22:50:10
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag gillar också din blogg Rebban men jag är väl lite partisk kanske. Läser ialla fall alla dina inlägg.

Puss på dig gumman

2009-02-25 @ 06:38:26
Postat av: Mamma

Jag gillar också din blogg Rebban men jag är väl lite partisk kanske. Läser ialla fall alla dina inlägg.

Puss på dig gumman

2009-02-25 @ 06:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0