Äkta camping-planer

Igår bestämde vi oss för en rolig sommarutflykt vi ska göra under sensommaren i år, då det finns bär att plocka i skogen. Vi ska nämligen få laga vår egen mat  av begränsade råvaror, vilket innebär att bär kan stå till stor hjälp. Vi får fiska vår egna mat och baka vårt egna bröd. Det är vad jag kallar utomhusliv!
  Allt det ser jag såklart fram emot, men det enda problem som står avgörande är min bakterieskräck. Jag menar: Jag måste ju bajsa i skogen när vi är där. Och det är inte trevligt! Sist jag tvingades göra det så kröp det flugor runt arslet på mig. Och som sagt: Det är inte trevligt!

 
Vi ska under camping-utflykten att få bo i tält, vilket låter mysigt. Men ännu mysigare är det med en varm brasa om kvällen, någonting jag hoppas att vi får göra.

Kommentarer
Postat av: jazzjunior

låter mysigt och kul men ändå äckligt att bajsa i skogen.

2009-02-16 @ 19:47:37
URL: http://jazzyjunior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0