Melodifestivalen

Måste erkänna att jag inte gjorde mer än att "kika till" Melodifestivalen på TV igår, för personligen är jag inte så speciellt förtjust i den typ av musik som oftast spelas på det programmet. Efter att ha lyssnat på ett antal låtar så brukar jag sammanfatta de som nästan likadana ändå. Men sådan är jag, och jag vet att andra gärna ser på det, så därför är det bara bra att de har ett sådant (sådana) program varje år.
   Att jag missade det här programmet gjorde inte heller något ont för världen, för idag kommer jag säkert ändå att få höra vem som gick vidare till nästa tävling, för Melodifestivalen är ju så pass känt att nästan alla hushåll ser på det.

 
Istället för Melodifestivalen så gjorde jag istället någonting roligare med min kompiskusin Matilda. Vi åkte över till hennes kompis "Yasse" och hade kul, för det är vad vi hellre gör. Melodifestivalen sänds i flera program (och repris), men att vara med Matilda blir inte av så ofta. Och dessutom sov jag över där också, för just nu ligger jag nyvaken i sängen och skriver, medan hon sover sött i sängen bredvid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0