Älskar att skriva

Ända sedan jag var liten så har jag brunnit för intresset att skriva. Jag var till stor del inte så duktig då, men ändå lite över medel. Så jag fortsatte att skriva mina halvdåliga sagor, fortfarande med hopp om att en dag bli författare. När jag var för liten för att skriva så berättade jag istället historier för mamma och pappa, men de tog aldrig slut, så i slutänden så somnade mamma istället (ja, det har verkligen hänt). Det är ju svårt att hålla sig vaken när någon pratar i evigheter, och inte heller kommer till någon poäng.
    Så kvar ligger drömmen om att ge ut en alldeles egen bok. Det enda hindret att skriva är nog för att skolan börjar nu, och det brukar innebära att jag inte riktigt kommer att ha tillräckligt med tid för det. Men man får åtminstone lite fritid över till det roliga! Som att skriva i den här bloggen t.ex., det är ju roligt.


Nu skriver inte jag så här pass mycket då, men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0