Angående resultatet...

För ett tag sedan så frågade jag er läsare hur ni fann min blogg. Jag lovade att publicera de namn som svarade på frågan. Därför ska jag också göra det, trots att det bara var två som skrev ett svar! Det är synd att inga fler läste, för då hade det kanske varit roligare att se resultatet... Det var efter den frågan jag insåg att den enda anledningen till så många besökare var för att jag kommenterade deras blogg, inte för att de brydde sig om att läsa min. Det irriterade mig, för det var ganska egoistiskt gjort av dem. Jag hade ju faktiskt läst av intresse, men de var bara sådana människor som ville ha betydelselösa besökssiffror! Anledningen till att de skrev saker som "Aaaahh tycker ja me!" var bara för att jag skulle titta tillbaka på deras blogg. Jag vill ha innerliga besökare, så jag slutade att kommentera hos dem. Jag vill inte att de ska skriva saker på min blogg som inte ens hör med ämnet att göra (om jag inte frågat dem någonting eller de har någonting vettigt att säga).
   Och jag hade rätt, för när jag slutat kommentera hos dem så var det ingen av dem som återvände och kommenterade hos mig längre. Men bättre är det än att ha läsare som egentligen inte bryr sig...

Nåväl, här kommer resultatet:
100% av alla mina besökare hittade min blogg för att jag kommenterade hos dem först.

Och de som deltog i frågan var:

http://virpi.blogg.se/

http://amandiss.blogg.se/

Jag kan också säga att virpi är den enda aktiva bloggerskan som faktiskt läser mig blogg och bryr sig om vad jag skriver. Hon är inte någon sådan där person som bara kommenterar för att få besökare...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du låter lite bitter, men det vet jag att du inte är. Snarare kanske på i annan mognadsfas vad gäller att uttrycka sig och tänka än de flesta i din ålder.



Jag läser också Virpis blogg(tack för att du visade mig den). Den är bra. Jag känner liksom igen mig i mycket hon skriver. Fortsätt skriva från hjärtat!!! Det är bättre i längden!

2009-02-01 @ 08:47:31
Postat av: virpi

Åh,fick nästan ont i magen efter halva inlägget!

För att jag kände att jag läser ju för att jag bryr mig....men sen märkte jag att du inte var arg på mig.Puh!



Tack det värmde!Jag tycker det är jättekul att ni båda läser min blogg även om det inte alltid är "klass" på mina inlägg och jag tycker att det är roligt att läsa din blogg Rebban för du har mycket funderingar (precis som jag hade i din ålder)

Kram på er båda Virpi

2009-02-01 @ 10:40:41
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0