Använd BH!

Med risk för att en del personer blir sura över detta inlägg, så skriver jag ändå vad jag tycker. Och det kan ingen människa ändra på. Men om du känner dig träffad, så får du gärna kommentera nedanför. Men kom ihåg att göra det snällt, för annars så tänker inte jag låta det publiceras.

   Är man hemma så spelar det ingen roll vad man gör eller bär på sig, bara ingen bryr sig. Men när man befinner sig på en offentlig plats så är man ju inte säker på hur andra tycker och tänker om de kvinnor som inte tycks tänka sig för när det gäller kläder. Jag är nämligen någon som tycker att det är ... osmakligt .... att se de dallrande, hängiga "sakerna" vara till syn för alla, oavsett om man är ung och har fasta, kurviga former.
   Många har säkert hört att det ökar risken för slöstrutar genom att bära BH, men isåfall får man helt enkelt sova utan en  istället. För när människor bär (speciellt tajta) kläder så syns formerna så tydligt, till och med så tydligt att det inte skulle synas någon skillnad om man hade tröja på sig eller inte! Och att se människor springa runt med bar överkropp vore ju inte så  trevligt, eller hur? Så, snälla: Köp en BH och ha den på dig, för jag vet att jag inte är ensam om att tycka så här...


Jag vill inte att någon ska ta illa upp, men det vore det bästa att förändra sin dåliga vana. Jag har nämligen hört människor tala bakom ryggen på de "BH-lösa", och därför tycker jag att det är bättre att vara medveten om det (så att man kan göra någonting åt saken).

Kommentarer
Postat av: virpi

Haha,så rätt.. så rätt.

Det har jag tyckt länge!

Snälla bespara oss från alltför urtvättade gråa t-shirts med bara tuttar ubder.Vi vill inte se!

//Virpi

2009-01-28 @ 18:38:56
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0