Baggu

Ifrån en annan blogg så läste jag om ett köp-tips som jag inte kunde hålla bort nyfikenheten ifrån att titta till. Så jag besökte sidan http://www.baggu.se/shop/, där de enbart sålde de så kallade "Baggu", vilket var någon typ av praktisk påse. Men det gick såklart att använda dem till många saker, som att t.ex. till och med slå in presenter med dem. Det gör mig lite nyfiken om det är någonting värt att köpa, för det har hänt tidigare att jag varit för kvick i plånboken. Man måste ju lära sig av sina misstag och ibland tänka lite extra innan man köper någonting.

 
   
På dessa fyra bilder så syns det att det går att använda dem till mycket, men är det verkligen värt pengarna? De kostar hela 79 kr styck på internet (och minst 16 kr i frakt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0