En nyttig start på dagen

Vilken härlig känsla att äta en riktig frukost på morgonen! En sådan som man till och med kan se fram emot i förväg. Det brukar åtminstone jag göra när jag vet att jag får käka god hemmagjord müsli på morgonen. Det är ett av de små tillfällen man kan uppskatta så väl. Och dessutom så är det mycket hälsosammare att äta müsli, eftersom det är så nyttigt.
   Skönt är det också att veta att det finns så mycket kvar, så nu har jag många goda frukostar framför mig och min familj, i så fall de också vill ha.

 
Den här müslin kanske skiljer sig ifrån köpt, men det bara till det positiva. Den är helt klart godare, tycker jag.


Müsli med mjölk, kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: V

Hårdrostad müsli kan man säga.. Knaprigt!!

2009-01-12 @ 20:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0