Före & Efter

Idag monterades den nya, stora klösbrädan ihop, som jag och mamma köpte igår. Det var jag som betalade för klösbrädan, men det är mina små kattälsklingar värda!

 
Det här är är den gamla, slitna klösbrädan.

 
Så här ser den nya, stora klösbrädan ut. Den kostade mig 1000 kr, men det är det värt. De visade sig älska den, för där har de redan hunnit vila, klösa och leka. Det gör mig glad att veta att det inte blev bortkastade pengar...

- - -

Häromdagen så målade mamma min spark. Ifrån ett mögligt ruckel så har det förvandlats till en grön, vacker spark. Jag blev väldigt nöjd (tack, mamma!), och den har äntligen torkat. Det betyder att jag imorgon, om jag hinner, kan åka en sväng med den, för att "inviga" den snygga förändringen.

 
Om du ser noggrant så ser du hur missfärgad den blivit av mögel, någonting som senare enkelt slipades bort med sandpapper.

 
Så här ser den ut nu, fräsch och bra. Jag älskar dessutom den mysiga färgen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skrev du, att det "enkelt slipades bort"? Lätt för dig att säga. Nog höll jag på i drygt 1 timme allt. Slet ut flera sandpapper innan sparken gick att måla.



Och du, varför tog du en bild med våra återvinningssopor i ena hörnet?? Du kunde väl väntat tills vi varit iväg och slängt skräpet?

Puss

2009-01-28 @ 20:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0