Inte fräscht!

Många personen verkar känna sig smarta när de kommer på idén av att kladda tuggummin under skolbänkar, så att man kan känna den lilla hårda "knöpen" tryckas mot ens ben när man sitter med benen i kors. Det är en obehaglig känsla av att veta att just det där hårda tuggummit har tuggats runt i någon människas saliv och sedan rör på mina byxor. Men värre är det ändå när man råkar nudda det med händerna om man någonsin tvingas flytta eller dra undan bänken.
   För er som gör det eller någonting liknande: Sluta upp med det! Det är inte hygieniskt. Börja tänk på alla andra istället för er själva. De tuggummina kan behöva sitta där i 20 år innan de byter bänkar eller skrapar bort tuggklumparna!

 
Det tar en evighet för tuggummin att försvinna, och det är inte roligt att se bakteriebomber överallt (speciellt obehagligt är det ändå om man råkar röra på det, eftersom så många kletar det under saker så att man inte ser vart det ligger tuggummin).

Kommentarer
Postat av: ♥Jenny♥

så avr mina med! jag har kört med nagelstärkande och alltid nagellack sen så gjord ejag lösnaglar i sommars hadde 1mån å då lärde jag mej hanskas med långa naglar i början så körde ja in sdom i allt å våldade sen lärde jag mej å sen dess har dom inte gått av lika mycke! +att jag adlrig klipepr utan bara filar naglarna! men köp nagel stärkande de e fan de som hjälpr mest!

2009-01-23 @ 18:50:50
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-23 @ 21:44:05
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: virpi

Eller spyor!Jag la min handväska i en spya en gång.Inte kul!

Virpi

2009-01-24 @ 11:45:33
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Makulerat

Oh, ja, håller med fullständigt! Ser för jävligt ut på gatorna också!

Åh, tack, så glad jag blev! Mitt tangentbord har inte fungerat så jag har inte kunnat vara inne på datorn. Nu har jag hittat ett halvfungerande.

2009-01-24 @ 15:37:59
URL: http://makulerat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0