Ledigt idag!

Igår tvingades alla elever på Perslundaskolan gå på ett möte i Ockelbo kyrka, annars skulle vi inte få ledigt på nästa hemstudiedag. Så därför gick vi dit 18.30, pappa och jag, där en man talade om detta angående språk och hur invandrare bemöts hit till Sverige. Det var ganska svårt att sitta stilla i två timmar, men när det väl var över så var det fritt fram att slappna av. Nästa dag skulle vi nämligen på kompensationsledigt, som tack för att vi följde med på mötet.
   Idag är alltså den lediga dagen, och jag har slappat nästan hela tiden. Jag har funderat på att gå ut och motionera för få lite frisk luft, men tanken att träna inomhus i värmen känns starkare. Det känns som om jag frusit tillräckligt de senaste dagarna, nu när det varit så kallt (tycker åtminstone jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0