Mer än utvilad

Jag förstår inte hur det kunnat gå till, men jag har lyckats sova till kl. 12.45 idag, alltså till kvart i ett på dagen! Det måste vara mitt rekord så här långt, för aldrig minns jag att jag sovit så länge tidigare. Jag visste att jag lidigt av någorlunda sömnbrist under veckan, men så här mycket? Wow!
   Jag känner mig ovanligt utvilad, men frågan är hur jag ska lyckas sova i natt. Antagligen kommer jag att ligga vaken väldigt länge, utan att få mycket till en blund.

Anledningen att jag tilläts sova så länge var för att pappa vetat om att jag inte sovit så bra under veckan.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det hade aldrig hänt om jag hade varit hemma!!! Du får väl se det som ett "rekord" då, för det kommer inte hända igen. Ha há(sjörövarskratt!)!

2009-02-01 @ 08:49:59
Postat av: virpi

Herregud!12,45! Då är ju hela dgn förstörd!

2009-02-01 @ 10:46:31
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0