~Mums~!

Jag vet att det inte är speciellt nyttigt att äta Mockarutor, men det är åtminstone bättre än en muffins på Mc Donalds. Detta är nämligen 100% hembakat, vilket då är helt fritt ifrån E-nummer, konserveringsmedel eller andra skadliga ingridienser. Och någon gång måste man ju få unna sig någonting gott! Om man hela tiden tänker på viktnedminskning så blir man ju bara deppig, och jag har läst att olycklighet kan förhindra 50% av viktnedminskningen, så då får det ju bara nedsatt verkan. Och dessutom är det inte vikten jag tänker på, jag vill bara må fysiskt sundare.

 
Från början bakade jag dessa läckerheter till Matilda, men det blev såklart väldigt mycket över, så då måste man ju få käka upp lite själv också.
   (Är ni intresserade av receptet så är det bara att kontakta mig via en kommentar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0