"Mysmys"väder

Många må säga att de inte gillar vintern, men jag kan inte längre hålla med dem. Idag tog jag en kort promenad med kameran, för att ta några foton. Det fick mig att redan längta till julen igen!

 
Så här ser mitt hus ut, mörkblått med tända lampor. Det ser väldigt fint ut med snön runtomkring, åtminstone när man står där på riktigt.

 
En bild några meter ifrån mitt hem, nästan alldeles runt hörnet.

 
Ser det inte bara för härligt ut? Ett behagligt ljus mot en mysig himmel och skog.

 
Ingenting slår den vackra naturen... Trots att jag bor så avsides i skogen så blir det inte mycket av att se mig omkring utomhus. Men nu har jag det, och jag ångrar det inte. Jag borde t.o.m. gå ut lite oftare, för det var så fint och mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0