På väg att bli sund

Idag tog jag chansen att börja arbeta inför mitt nyårslöfte. Ska man vara sund så innebär det mer än att bara äta nyttigt, det behövs också motion. Och det är precis vad jag tänker skaffa mig! Vad jag gjorde idag var att följa med pappa till gymmet där jag tränade mig svettig och trött. Tyvärr har jag däremot inte tillbringat värst mycket tid utomhus för att bli av med de mörka skuggorna jag har under ögonen, men tro mig; det kommer!
   Om man tar sig tid att lära känna mig så inser man att jag gör det jag verkligen bestämt mig för, om det inte påverkar negativt på min omgivning. Och i det här fallet gör det naturligtvis inte det, så ingenting kan stoppa mig ifrån att kämpa vidare.


Att hålla sig borta från godis har aldrig varit det svåraste när man ska bli sund, då är det bara att sno ihop en smoothie och njuta av nyttigheterna!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi behöver kämpa ihop du och jag! Jag hjälper dig, samtidigt som jag behöver ditt stöd i kampen för en sundare livsstil. Och du, det är på tiden att du lämnar datorn och innelivet för lite frisk luft!!! Vi bort ju faktiskt mitt i den härliga skogen där endast tystnad och lugn råder!

Kram

2009-01-02 @ 10:09:37
Postat av: Mamma

Vi behöver kämpa ihop du och jag! Jag hjälper dig, samtidigt som jag behöver ditt stöd i kampen för en sundare livsstil. Och du, det är på tiden att du lämnar datorn och innelivet för lite frisk luft!!! Vi bort ju faktiskt mitt i den härliga skogen där endast tystnad och lugn råder!

Kram

2009-01-02 @ 10:10:11
Postat av: Vanja

Ja just det! Lyssna på mamma nu! ;)

2009-01-03 @ 10:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0