Rensa hjärnan

Många tror kanske att jag skriver för att "få det gjort", för att få "dagens arbete" avklarat. Men bara så ni vet: Det stämmer inte. Anledningen till att jag skriver är för att rensa hjärnan, alltså skriva ner lite text i lugnt och ro, precis de saker som jag tycker är avslappnade och roligt. Jag skulle inte skriva p.g.a. tvång, den här bloggen har jag enbart för positivt bruk för mig själv och alla andra. Jag vill att alla ska tycka att det är trevligt att läsa och kommentera mina blogg, för det är också en av de saker som uppmundrar mig. Med andra ord så säger det mig att någon läser och bryr sig, och det tackar jag för.
   Varje dag sitter jag onormalt länge framför datorn, vilket ofta väcker åsikter hos mina föräldrar. De säger åt mig att sluta sitta framför datorn och slappa, jag måste få i mig mer frisk luft. Det är någonting jag såklart inte kan förneka, men det är ändå bra för mig att skriva, för på något underligt vis så mår man bättre efteråt. Det är precis som om man har skrivit bort en hel del dåliga tankar genom att skriva upp de positiva eller djupa sakerna som man känner för att skriva upp. Jag känner mig glad att ha den här bloggen, även om jag inte ens har någonting i närheten av Blondinbellas besökarantal. Men just nu är jag fortfarande glad över mitt besökarrekord på åtta personer!

Kommentarer
Postat av: virpi

Jag läser! Även om jag inte alltid kommenterar.:)

Min blogg är oxo för att få skriva av sig lite.

Det har blivit lite lugnare för min man nu som slipper att höra allt tugg från mig.:)

Kram Virpi

2009-01-20 @ 12:13:03
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: JENNA

haha, dina förädrar låter som min sambo!

2009-01-20 @ 15:41:28
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: virpi

Vad kul att gillar att läsa mina inlägg.:)

Vi har en till katt som inte är med på bild.

+fiskar oxo!

Kram kram

2009-01-20 @ 16:21:38
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0