Rockabilly = Snyggt!

De som känner mig väl vet hur jag älskar prickiga, rutiga och färgglada kläder. Som ett exempel på det kan det räcka med att peka på bilden under. Det är en av så många snygga Rockabilly-klänningar. Extra fint blir det också med röd/vita prickar. Jag älskar kombinationen av de färgena!

 
Säg mig: Är den inte snygg?! Många säger att jag har dålig klädsmak, men inte har jag väl det i det här fallet?
   (Bara så ni vet, det är inte jag som har turen att äga denna klänning, det gör någon annan lycklig människa. Jag hittade bara den här bilden på nätet.)

Kommentarer
Postat av: Viola

Inte riktigt min smak men det är definitivt din smak!:-). Tur att vi inte längre har den där röd-vitrutiga vaxduken i köket, huggaligen! Den var du hiskeligt envis om.

2009-01-16 @ 18:28:44
Postat av: Makulerat

Den är ju sjuktsnygg! Den är på något sätt elegant samtidigt som den är rolig och cool...

2009-01-18 @ 16:10:49
URL: http://makulerat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0