Sammanfattning ifrån badhuset

I lördags så åkte jag, tillsammans med mina två kära vänner (Malin och Matilda), till badhuset Fjärran Höjderbadet. Vi hade en rolig tid tillsammans.
   Här följer en del bilder vi tog samma dag:


Den här bilden tog jag på kladdkakan jag jag gjorde åt Matilda. (Anledningen till att den blev så brun på toppen var för att jag råkade glömma den i ugnen lite för länge, och för att den innehåller kakao, såklart!)


På vägen till badhuset så var vi alla så glada att jag fick ta en bild på dem när de hoppade upp i luften (annars brukar de bara radera bilderna de inte gillar), men den här utstrålade så mycket glädje att den fick vara kvar.


När vi åt lunch så beställde vi alla en hamburgare med pommes frites, dessvärre var den inte så god som man kunnat hoppas på... (Klicka gärna på bilden för förstoring, då förstår du vad jag menar!)

     
Inte nog med att hamburgaren inte var god, jag råkade också spilla ut hälften av min Ice slush. Men du ska veta att det som blev kvar i muggen var jättegott, så köp blåbärssmaken om du någonsin undrar vilken smak som är godast!
   (Måste undra: Vad är det för någon svart matrest som ligger i min Ice slush, egenligen?! Tur att det inte låg i muggen...)

  
Här är två bilder på mig när jag hoppar ifrån 3:an och 1:an. På den andra bilden så ser det ut som att jag går på vattnet.


Och så gick vi slutligen därifrån, vid stängningen av badhuset. Det betydde att vi fick gå till busshållsplatsen där vi satt och väntade tills bussen dök upp och körde oss hem igen.

Som sagt: Vi hade haft en rolig tid tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Viola

Vilken rolig bildserie. Min favorit var när du hoppade från 3:an. Tur att du är modigare nu än när du var liten. Du stod och tvekade jättelänge, hoppades på modet att kasta dig ut i vattnet..... Men modet svek alltid. Minns du badvakten som nästan var väg upp efter dig när du vägrade kliva ner trots att du inte vågade hoppa??!!

Kramar

2009-01-12 @ 20:00:24
Postat av: matilda

JA! en riktigt rolig dag var detta!!!:)

2009-01-12 @ 21:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0