Upp och hoppa!

Idag upptäckte jag mig själv ovanligt negativ. Det är vid sådana tillfällen man får tänka till och rycka upp sig själv ifrån det som stör en. Jag är ju trots allt i tonåren, och jag kan inte förneka att mitt temprament varierar mer än normalt i den åldern som jag har (15 år, för er som undrar).
   Just nu har jag tagit mitt förnuft till fånga för att pigga upp mig själv. Det är ju inte kul att snacka med någon som inte ens försöker vara positiv. Nu har jag istället gjort någonting som jag tycker om att göra; att handla mat. Det krävs ingenting exklusivt för att bli glad, för min del. Kanske gör det inte heller det för dig, om du någonsin känner som jag gjorde.


Så här bör man se ut, glad och positiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0