Tid med en vän

Nu är jag hemma igen, denna gång efter en övernattning hos Matilda. Vi spenderade den sista dagen på att ta det lugnt, men vi hann också svänga förbi stan i ca 45 minuter. Där köpte hon ett par jeans, men jag avstod ifrån handlandet. Ännu känns det svårt att hitta jeans som passar min kroppsform. Så kan det vara när man varken är för smal eller överviktig.
   Vad jag också försöker säga är att jag haft en fantastiskt rolig helg! Egentligen borde man umgås med andra lite oftare, men jag har bara ett fåtal vänner, så jag antar att det är därför det aldrig riktigt blivit av. Men dem som jag har står mig mycket nära, så därför skulle jag inte tveka om att fråga någon av dem om vi kan umgås lite mer. För om man skulle ta vara på extratiden man får ibland så skulle man hinna vara med varandra lite mer också. Det är ju som man brukar säga: Man lever bara en gång! Därför bör man se till att göra det bästa av livet när man väl har det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mej får du umgås HUR mycket du vill med:)

2009-01-12 @ 21:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0