Vatten och vänner

Idag tillbringade jag i princip hela dagen i badhuset Fjärran Höjderbadet tillsammans med min käre kusin Matilda och snälla vän Malin.
   Jag måste erkänna att jag unnat mig en hel del godsaker idag, t.ex. glass, Ice slush och hamburgare, trots att den inte förblev min favorit. Den var nämligen proppfylld av fet dressing och kolhydrater, vilket inte smakade så bra... Dessutom så gick brödet sönder, eftersom det antagligen var för tunnt. Men värst var än då när jag råkade spilla ut min Ice slush, så att hälften av innehållet rann ut på bordet. Därför kan man inte säga att lunchen gick som väntat, men däremot så överträffades mina förväntningar om resten av dagen. Det visade sig vara ännu roligare än väntat att bada tillsammans med sina vänner!

 
Tyvärr så kan jag fortfarande, för tillfället, inte ladda upp egna bilder (eftersom jag sover över hos Matilda, utan USB-sladd), så därför tvingas jag istället kopiera från internet den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0