Fint väder

Att säga "Vad fint väder det är idag" brukar oftast vara en mening man säger vid de tillfällen då man inte finner ett bättre samtalsämne än kallprat för att få igång ett riktigt samtal, men denna gång är innebörden en annan. Det är verkligen ett fint väder idag!
   Här borta i Gästrikland, Ockelbo, skiner solen mer än någonsin, och känslan av sommaren börjar komma. Jag såg t.o.m. en insekt idag (men det med rädsla). Det har börjat bli varmare också. Är det någon som vet när vilken dag våren införs? Eller har det redan varit? Man börjar ju fundera när vädret är så fint.
   Kanske borde jag sätta på mig jackan för en promenad utomhus, passa på när det väl är så bra väder...?


Kommentarer
Postat av: virpi

Ja visst är det härligt! Och om jag minns rätt så lovade du dig själv att komma ut mer i friska luften.:)

Kram kram

2009-03-21 @ 18:55:44
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilken sommar!? Vi har ju en halv meter packad snö i skogen och på tomten. Dessutom kom ett par cm snö natten mot idag och 8 grader kallt imorse. Vintern är definitivt inte på väg att ge sig.....Även när solen skiner töar det ingenting!

Kramar från Pessimisten

2009-03-24 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0