För att få prenumeranter

Det här har ni kanske redan upptäckt själva, men för er som inte gjort det så tänker jag berätta:

   Jag har funnit ett samband mellan alla de bloggar som har en väldig massa prenumeranter... Vad de har gemensamt är (nu blir det spännande) ... Antalet inlägg!
   Jag har upptäckt att alla mästerbloggar jag fått syn på lägger in ovanligt många inlägg per dag i jämförelse med oss andra, oavsett hur intressanta inläggen är! Desto fler inlägg, desto fler människor får syn på bloggen. Och då spelar det ingen roll om inläggen är intressanta eller inte.
   Jag har länge funderat varför just Blondinbella (bland så många andra duktiga bloggare) blev den kändaste, men nu vet jag varför.


Nu vet jag vad som krävs för att få fler prenumeranter, men jag föredrar ändå att köra mitt eget "rejs" i min egen takt... D.v.s. långsamt.

Kommentarer
Postat av: virpi

Skarpsynt!

Så är det nog.

Har aldrig tänkt på det faktiskt.

Kram Virpi

Btw.Vi gillar att du kör ditt egna race.:)

2009-03-25 @ 20:59:53
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0