Glad-lista till skolan

Imorgon är skolan igång igen... Och denna gång känns det inte lika postivt som man kunnat hoppas på, eftersom influensan slösat bort en stor del av min ledighet. Men för att bli lite gladare inför imorgon så har jag tänkt att skriva en lista på alla de anledningar som ska göra mig positiv inför skolan.
   Här kommer den:

1. Man får träffa sina vänner.
2. Man får tid att fundera på saker under lektionstid.
3. I slutet av dagen så finns min favoritlektion att se fram emot.
4. Måndagar är fulla av håltimmar.
5. Att plugga eller arbeta i skolan (tycker jag är roligt i många fall, speciellt under svenskan).

Nu känner jag mig gladare! Kanske är inte min lista till någon hjälp för andra, men den har åtminstone piggat upp mig.

 
Dags att packa ryggsäcken, för nu drar skolan igång igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0