Jag = lik Darth Vader?

Idag fick jag ännu en underlig antydan om min frisyr. Det var denna gång min bror, som sa att jag var lik Darth Vader
   Om man tittar lite närmre så har kan kanske rätt... Min frisyr påminner faktiskt om honom! Men den tanken är hemsk, för hur kommer mitt liv att sluta om jag liknar en man med hjälm över huvudet?!
   Kan du se några likheter mellan oss?      (Snälla, säg nej... Snälla...!)

 
 






För er som början se dåligt, så kan jag berätta att den översta bilden är jag, och den nedersta Darth Vader...










Kommentarer
Postat av: matilda

hahahahah

2009-03-19 @ 19:47:13
Postat av: Mamma

I am the dark force, schhhhh, schhhhhh (andningsljud från Darth Vader)! Fniss!



Kram

2009-03-21 @ 07:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0