Nej till "nano"blogg

Idag hörde jag att det skapats en ny typ av blogg - Nanobloggen. Ett typiskt inlägg i en nonoblogg skulle då bara innehålla ett ord, annars var det inte ett nanoinlägg.
   Men det får mig att fundera... Hur intressant blir det med ett inlägg bestående av bara ett ord? Då kommer det ju antagligen bara att vara en massa bilder, och det är ju främst texten som man vill läsa! För kommer inte det att likna en barnbok på internet mer än ett inlägg då?
   Med detta kan jag säga att det plötsliga modet inom bloggvärlden har spårat ut totalt. Det har helt enkelt gått i överdrift...

(För att visa att text är viktigare än bilder, så ska inte jag publicera någon bild i just detta inlägg.)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Dåligidékanmantyckafastgårdetattgörasåhäristället?

2009-03-24 @ 20:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0