Planerar Påskfest

Idag kom jag på idén att en Påskfest vore mysig att ha, så jag har redan börjat planera hur den ska se ut.
   Jag har tänkt att bjuda hit släkten, för jag är säker på att de med glädje dyker upp. Ännu har jag inte bestämt när dagen ska äga rum, men det är enkelt löst. De största funderingarna ligger i vilken mat jag ska laga, och vilka bakelser de tycker bäst om...
   Någon som har något/några bra tips till en lyckad Påskfest?

 
Hihi...! Bilden har kanske ingenting med mina planeringar inför Påskfesten att göra, men den är så rolig att den får sig en plats i min blogg ändå. Jag tycker också att kycklingen förtjänar lite publicitet nu när han är så deprimerad. För mig kommer ju påsken att bli rolig, men dessvärre inte för honom...

Kommentarer
Postat av: virpi

Tyvärr inget bra förslag.:)

Jag brukar fly fältet,haha

Det viktiga är att barnen får påskägg.:)

Kram kram

2009-03-22 @ 19:12:41
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackars kyckling(ägg)! Man vill ju nästan bli vegan efter en sådan bild.

Kommer ihåg en annaons i Ockelbonytt där de annonserade om färska kycklingar. I annonsen såg man glada tecknade kycklingar med kläder. Och vad ser man sen? I slutet på annonsen står det att de alltid har kycklingar i frysen!!! Usch vilken makaber annons!

2009-03-24 @ 20:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0