Rolig vits

Idag hörde jag en rolig vits under mitt arbete på praon. Där var även två andra praoelever, som då talade med varandra. Det var då jag hörde en av dem nämna en rolig vits.
   Så här går den:

1 = Vet du vad världens minsta fågel heter?
2 = Nej.
1 = Snorkråka!

Haha! Jag tycker att den är så rolig... Men roligare var det också att veta att hon t.o.m. dragit vitsen för småbarn på ett dagis, som sedan visade sig ha gått runt och sagt den om och om igen hela dagen.
   Så nu vet ni: Dra aldrig snor-vitsar med barn, för då springer de runt och talar om, och skrattar åt, den hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Typiskt din humor!!!

2009-03-21 @ 07:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0