Svar på kommentar

Till ett inlägg jag gjorde igår (Prao-bilder) så löd en av kommentaren så här:

Rebecka, du är en jättesöt och bra tjej. Men jag lär säga att du bör göra något åt håret..

Man kan inget mer än skratta åt det. Jag tyckte i alla fall att det var roligt, men varför vet jag egentligen inte. Det är väl helt enkelt komiskt.
   Eftersom man tyvärr inte kan svara på kommentarer (och för att jag inte ens vet vem det var som skrev) så tänker jag skriva ett inlägg för att på något vis ändå försöka förklara min frisyr just den dagen...
   Så här skulle jag ha skrivit till svar:

Tack, jag älskar när människor är fullt ärliga. Du har helt rätt, min frisyr var hemsk (konstigt nog tyckte min pappa tyckte den var finare än vanligt. Men hans smak är ju visserligen inte den bästa heller...) Nåja, jag ska i alla fall berätta min "frisyr-ursäkt" för dagen:
   Jag vaknade upp. Stress, stress, stress. Jag kördes till praon på Mattes Bröd. Där var jag tvungen att bära en underlig mössa (som plattade mitt hår upptill, inte snyggt). När dagens arbete var klart så fick jag ta mig ner till lunchen en promenad bort. Vinden fick då håret att blåsas upp på vägen tillbaka, och då tog jag bild nr 1. Återigen fick jag bära bakarmössan, som jag har på mig på bild nr 2.
   Efter alla tillplattningar och uppruffsningar så var inte frisyren så fin... Men jag ska vara ärlig; den brukar inte vara det annars heller (och jag funderar på vad jag ska göra åt håret nu när jag spar ut det, det ser ju så hemskt tråkigt ut), men just den dagen hade jag i alla fall en förklaring till det extra "ruffset".
   Och förresten...! Om min frisyr var hemsk igår, då är det bäst att ni inte ser den idag! Haha...!

 
Bild nr 1 och 2.             < 1 - 2 >


Kommentarer
Postat av: virpi

Äsch! Vem har sagt att man måste vara snygg när man bakar?

Hellre att bullarna blir goda!

Ät inte ihjäl dig på semlor nu.:)

kram

2009-03-17 @ 23:16:02
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0