Tradera-stövlar

Äntligen kom mina Tradera-köpta stövlar från posten i fredags! Jag hade tur som fick dem innan helgen.
   Det här är vinter/vår-skor, men jag tror inte att jag ska använda dem någonting denna vinter. Min första tanke var egentligen att de ska användas vid jul, och det är ju ett tag kvar.
   Klackarna är ca 8 cm, så i stövlarna blir jag ganska lång. Jag är ju 174 cm innan jag sätter på mig dem, så du kan ju räkna ut själv hur hög jag blir.
   De kostade mig sammanlagt 600 kr, men jag hoppas att det blir värt priset med tiden.

SVARA LYXIGA VINTER/VÅR STÖVLAR STL:39-40 
Så här såg bilden från Tradera-annonsen ut.
   Hur tycker du att de ser ut?

Kommentarer
Postat av: virpi

Ursnygga!

2009-03-15 @ 23:21:09
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0